You Should Be Loved - Anoop Desai

他当年参加美偶的时候,我以为他是那种夺不了冠但是能红的小偶像类型。

不成想确实没夺冠,但也没红。

我一直觉得他参赛的时候选歌有问题,但是比赛结束之后的两张专辑,音乐品质和表现力都还不错,没火就是命吧。

可是这好几年了,我还记得他,有时候也去搜搜他现场唱歌的视频来看,说明他的音乐还是很有记忆点的。

最近的排行榜单听下来,就觉得一股股浓浓的南亚风,说通俗点就是一股咖喱味,也希望他能够趁此机会,好好把握住稳稳火一把。

这首不错,不过有点偏了,歌词都找了好久。歌词内容感觉和 maroon5 的she will be loved, 有些像,但是旋律和表达就有很多不同了。

我还蛮喜欢。


PS:附歌词

You should be wearing a ring
You should have everything you like
Your man should open your doors
And he should give you the world if you like yeahhhh ohhhh

He should be holding your hand in public
Showing the world that you're his girl yeahh
He should be holding you every night
Making sure that you get it good
'Cause I would, girl

And if you don't have that I offer all the above
Tell me what are you waiting for

You should be loved
You should be loved
You should be loved
You should be loved

He should be taking you out,
He should be buying you something nice (real nice)
You shouldn't be stressin' for nothing
You deserve a man that treats you right yeahh

If I had you I'd make every moment we shared better than the last
You should be happy, I'm wondering how I can make you understand

And if you don't have have all the all the above
Tell me what are you waiting for

You should be loved
You should be loved
You should be loved
You should be loved

He should be there with open arms when you're crying, when you're hurting,
When you need him, he should always be there
You should be catered to, that's all that I'm saying to you
You should be loved

You should be loved
You should be loved
You should be loved
You should be loved


PPS:

我觉得关注这些个娱乐圈的明星还是很耗费心神的,我也希望能成为一个只看作品不看人品的粉丝,这样就少了许多烦恼。

也不是说我喜欢的人人品不好,至少从我了解和观察来看,他(并非Anoop)是个很有想法有担当的人,我只是讨厌他的一番好意总被人恶意曲解与揣测。有的时候未经仔细思考讲出来的话在别人百转千回的心思里,就成了倒贴或者攻击,这让我觉得很不公平。

这首歌也送给你吧。歌名就与你很契合。


PPPS:

All the best wishes!

评论
热度(1)

© 肉肉BLAHBLAH | Powered by LOFTER